Wednesday, March 6, 2013

Baby

5 Mac 2012 - 8.00 malam

Ummi call opah, tnya tentang opah yang... ummi terima lagi berita sedih berkenaan baby Ainol Fatihah... 

- Kedudukan jantung dan paru-parunya terbalik - ummi tak pasti apa maksudnya
- tidak mempunyai 5 batang tulang rusuk - tiada penyelesaian dari doktor
- perlu menggunakan bantuan oksigen sepanjang masa
- menurut kata doktor, baby Ainol Fatihah tidak pernah tidur sejak lahir.. sesekali baby mengalirkan air mata dan mengerang...

bila ummi dengar, mengalir air mata ummi mengenangkan keadaan baby Ainol... kesiannya dia... apakah yang harus dilakukan bagi mengurangkan beban baby...

opah kata, muka baby Ainol mirip opah yang cuma kulit nya memang putih gebu...



2 comments:

  1. anak sapa Rozila? kesiannya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak makcik aku, adik mak... aku panggil dia YANG... smlm aku dpt pic nyer.. comel baby tu, tapi Yang aku tak bagi aku letakkan kat mana2... tak dpt le aku upload.. klu ko nak tgk.. nnt aku email...

      Delete